16 oktober 2021

The Vida Palette - Melt Cosmetics

Dags att testa the Vida palette från Melt igen. Har bara använt den en gång. Fick den nyss. Har haft en stillsam lördag. Min axel är aningens bättre än igår, när jag knappt kunde röra mig. Men har ändå inte kunnat göra så mycket. Hade tänkt kratta upp lite löv men det gick inte. Min axel dödar mig. Vi åket en sväng till Sala men sen var det slut på ansträngningar för idag.

En sminkning fick det bli så klart. Som sagt the Vida Palette från Melt.




The Vida Palette - Melt Cosmetics.






Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Skuggor från paletten ovan.
Chocolate
Papel Picado
Amor Eterno
Alegria
Sarape
har också använt Prism Shadow nr 48 från Fifty/Fifty Makeup.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos Makeup.
Eyeliner och prickar längs globlinjen och ovan brynet: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Bambi Oversized Eye från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Ultra Matte Lipstick Chocolate från Mellow Cosmetics.



Primer: Prep+Prime Natural Radiance Primer från MAC Cosmetics.
Bas: HD Liquid Covarage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos Makeup.
Blush: från BH Cosmetics Vanilla Orange Truffle Blush Palette.




Ses i morrn!
 

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...