28 augusti 2021

The Oink Palette - Metamorphosis

Lugn stillsam lördag... jag och äldsta dottern gick en långpromenad... den vanliga motionsrundan som jag brukar ta. 7,5 km tar en timm och tjugo minuter ungefär. Tråkigt väder och inte sugen på att göra nåt, så jag hamnade som vanligt i källaren. 



The Oink Palette - Metamorphosis






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Unique.
I globlinjen samt yttre och inre vrån: Mud (samt även en dutt Carbon från MAC).
Över hela rörliga delen av ögonlocket: Chocolate samt pressat glitter Lali.
Highlight i inre vrån: Iced Out från BH Cosmetics Aprés In Aspen Palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Strength & Length Mascara från bareMinerals.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Twist Up Matt Lips 71 Blackout från IsaDora.



Primer: Bare With Me Hydrating Jelly Primer från NYX Cosmetics.
Bas: Luminous Foundation 160C från Anastasia Beverly Hills.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Iced Out från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlight Palette.
Blush: Powder Blusher Merlot från BH Cosmetics.



 Ses i morrn, sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...