25 augusti 2021

Sweet Shoppe Bubble Gum Palette - BH Cosmetics

Lugn och stillsam dag, gjorde mina två timmar på jobbet, åkte hem. Det regnade så jag kände inte för att gå min promenadrunda. Det fick bli lite smink istället. Har filmat två videos för min YT kanal. En där jag använder en palett från Juvia's som en prenumerant ville se och så den tredje videon där jag visar min ögonskuggspalettsamling. Tja så då var den eftermiddagen slut.

Hur som hels så i morse tog jag fram en av paletterna från BH Cosmetics Sweet Shoppe collection. The Bubble Gum Palette, en av mina favoriter från den samlingen. Såå jäkla fin, pigmenterad och ompf-ig. Och billig. Love it. 



Sweet Shoppe Bubble Gum Palette - BH Cosmetics






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Chilly.
Globlinjen: Bubble och Sweetened.
Inre halvan av ögonlocket: Frozen.
Yttre halvan av ögonlocket: Sweet Tooth.
Highlight i inre vrån: Divine Highlight från VE Cosmetics.
Eyeliner:  Superliner Ultra Precision Black från Loreal.
Mascara: Strength & Length Mascara från bareMinerals.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Expect från Make Up Store. (utgången produkt).



Primer: Prime Time från bareMinerals.
Bas: Even Better Foundation 24 linen från bareMinerals.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Divine Highlight från VE Cosmetcs.
Blush: Perfect Powder Rouge 28 Purple Dream från IsaDora.
Setting spray: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



Tja, så det var en lugn och stillsam dag. Looken som jag filmade nu på eftermiddan kommer strax.

Så vi ses snart!

Inga kommentarer:

The Smoky Palette - Beauty Bay

Så här kommer fredagens look. Jag jobbade sent, stängning i butiken. Det var ju fredag så jag slog till på lite glitter i looken.  En ny pal...