14 juni 2021

Lookin' Like A Snack - BH Cosmetics

Så var det måndag igen då. Jag vaknade och hade en rejäl ångestattack redan direkt på morgonen. Den gick inte över förrän nu sent ikväll. Jobbig dag. Jobbigt på jobbet. Jobbigt hela tiden. I hate it! När jag kom hem tvättade jag av mig nedanstående smink och satte mig ner för att göra en ny sminkning samt filma den för YouTube. Det brukar hjälpa mig lite att sitta och sminka. Att filma samtidigt gör att jag måste tänka på nåt annat helt och hållet, så det känns bättre. Nu ikväll är det lite bättre.

Hur som helst så blev det ytterligare en look med paletten nedan. 




Lookin' Like A Snack Palette - BH Cosmetics.






Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Swipe Right.
I globlinjen: Booty Licious.
Över rörliga delen av ögonlocket: Snatched.
Yttre vrån: Thot.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Comet Catcher från Kaleidos Makeup.
Eyeliner: Superliner Ultra Precision från Loreal.
Mascara: Glam & Doll Volume Mascara från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppglans: Goody Two Shoes från HM.



Primer: Prime Time från bareMinerals.
Bas: Even Better Foundation 24 Linen från Clinique.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer Light Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Space Age Highlighter Comet Catcher från Kaleidos Makeup.
Blush: 937 Flamingo från Sleek Makeup.
Mist: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



 Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...