14 juni 2021

Fuck Off Palette - BH Cosmetics

Så här kommer dagens look, som jag också filmade för YouTube. Min ångestdämpare. Tog fram den tredje och sista av BH Cosmetics paletterna som jag har. Kanske den jag gillar mest. Den är också den mörkaste i färgskalan, så i min värld inte så somrig. Men, jag vill ju inte låta den ligga till i höst, måste ju testa den så klart. 

Namnet på den här paletten är omtvistat på Insta och YouTube. Skriver man ut namnet på YouTube riskerar man att få videon avstängd. Lite töntigt tycker jag, finns ju värre ord/betydelser att använda tänker jag... men men.



The Fuck Off Palette - BH Cosmetics




Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Bite Me.
Yttre vrån: Mic Drop.
Över rörliga delen av ögonlocket: Deuces.
Under ögat: Bitch Please.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos Makeup.
Eyeliner samt prickar i globlinjen: Cake It! Duo Chrome Liner Addiction från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Glam & Doll Volume Mascara från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.





Latex Fever High Shine Multipurpose Liquid Lipstick Wine Latex från LH Cosmetics.



Primer: Ten!Sational 10 in 1 Dream Primer från Catrice.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Infinity Filter från LH Cosmetics.
Bronzer och blush: från Smashbox Cali Contour Palette.
Highlight: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos Makeup.
Mist: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...