22 juni 2021

Let That Shit Go Palette - BH Cosmetics

Jag beställde resterande tre paletter i the Say It Collection från BH Cosmetics. Köpte ju tre först för någon månad sedan, bestämde att jag ville ha hela kollektionen och beställde de sista tre, finns sex stycken. Så här kommer den ena av de tre jag sist beställde. Gröna och bruna toner, superfin. Använde dock inte någon av de bruna tonerna idag.




The Let That Shit Go Palette - BH Cosmetics.







Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Blissed Out.
I globlinjen: Chill Pill.
Yttre och inre vrån: Over It.
Mitt på ögonlocket: Good Karma.
Under ögat: Over It och Shake It Off.
Highlight i inre vrån: Better Days från Made By Mitchell's Head In The Clouds Palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Glam & Doll Volume Mascara från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Vivid Lip Paint Peppermint Cocoa från Give Me Glow Cosmetics.



Primer: Bare With Me Hydrating Jelly Primer från NYX Cosmetics.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation 22 Clair Light från Sephora.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Space Age Highlighter Ray Rider från Kaleidos Makeup.
Blush: Blushon Bubble nr 49 från Nouba.
Mist: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



 Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Oceanic Palette - Ace Beauté

Den här paletten har jag spanat in i många år. Har alltid velat ha den men fraktkostnader från det här företaget är svindyr. Och på det komm...