25 juni 2021

Blandad kompott

Sista arbetsdagen innan midsommar. Jag slog till på lite glitter och satte på mig en blommig klänning. Blev en blandning av alla möjliga olika paletter med ögonskuggorna. 

Tur för mig att jag bara jobbar två timmar, så det känns ju nästan som jag är ledig. Har varit extremt trött hela veckan, så också idag, så jag orkade inte göra så mycket när jag kom hem. När gubben kom hem lite senare fick vi väl ändå åka iväg och handla lite midsommarmat. Nåt gott ska vi väl ändå äta när vi sitter här för oss själva. 






Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Skuggor: 
Chrome Yellow från MAC Cosmetics.
Wicked, EgbaMi, Lust från Juvia's Place Wahala II Palette.
Dolphin från 50/50 Makeup Aphrodite vol II palette.
Glitter över rörliga delen av ögonlocket: Eclipse från Make Up Store.
Highlight i inre vrån: Ofra Cosmetics Nikkie Tutorials Collab Highlighter Space Baby.
Eyeliner: Cake It! Duo Chrome Liner Obsession från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Glam & Doll Volume Mascara från Catrice.
Bryn: Brow Definer från Hello Dame London.




Amore Mattalics Lip Creme 07 Automattic Touch.



Primer: Step 1 Skin Equalizer från Make Up For Ever.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation 22 Clair Light från Sephora.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: O!Mega Bronze 104 Tan-Tastic! från Marc Jacobs.
Highlight: Ofra Cosmetics Nikkie Tutorials Collab Highlighter Space Baby.
Blush: Mineralize Blush Sakura från MAC Cosmetics.



Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...