26 maj 2021

VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Så fick jag väl ett ryck och gjorde ytterligare en sminkning med VIP paletten. Ett bidrag till tävlingen som pågår. Börjar bli rejält less på att använda den här nu. Men som jag sa förut... det är ju frivilligt. Jag fick gå igenom bilderna på de looker jag redan gjort för att se vad jag skulle kunna hitta på idag då. Det landade i en vanlig enkel brun sotning, typ.



VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Famous.
I globlinjen: Red Carpet.
Över rörliga delen av ögonlocket: Executive.
Highlight i inre vrån: Star.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: Glam & Dolls Volume Mascara från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Liquid Lipstick Matte & Long Wear 03 Pink Friday från Kicks (utgången produkt).



Primer: CC Color Correcting & Bluring Primer från Lumene.
Bas: Flex Foundation Light från Milk Makeup.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelaine från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Gleam Sheen från MAC Cosmetics Hyper Real Glow Palette.
Blush: Expert Wear Blush 72 Precious Plum från Maybelline (gammal som gatan, finns inte mer).
Mist: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



Annars så har jag nu idag fått min första coronaspruta. Äntligen. Det tog en jäkla tid. Fick köa mig in i byggnaden, i hällande regn, köa inne i byggnaden (Folkets Hus). Hade en bokat tid 14.45 men var inte hemma förrän strax innan fyra. Sitta på stolen och få sprutan tog typ 30 sekunder. Resten var kö och väntetid. Sköterskan sa att de vaccinerar ca 500 personer om dan... herrejösses stackars människor. Sköterskorna alltså. Nåja, nu är första gjord, så det är väl bra. Vi får se hur jag mår senare ikväll.

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...