28 maj 2021

The Ayubia Palette - Myali Beauty

Det här är gårdagens sminkning. Blogger hade nåt fel på sidan, så jag kunde inte ladda upp bilderna. Så irriterande. Hur som helst så tog jag fram en av mina paletter från Myali Beauty, har typ tre. Hon som har det här märket, hade tidigare Blush Tribe. Hon lade ner Blush Tribe och startade Myali Beauty. Konstigt om ni frågar mig och nu har hon dessutom lagt ner Myali Beauty också. Hur som helst så är paletterna superfina.



The Ayubia Palette - Myali Beauty.






Bas för skuggorna: Eyeshadow Base från NYX Cosmetics.
Samtliga skuggor från Ayubia Paletten, inga namn på skuggorna.
Glitter i globlinjen: Glitter Eyeliner Synergy från BH Cosmetics.
Highight i inre vrån: Galactic Purple från Fifty/Fifty Makeup.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Lösögonfransar: Demi Wispies från Ardell.
Mascara: Glam & Doll Volume Mascara från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Plan 9 från Kvd Beauty.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: Studio Skin 15 Hour Wear Hydrating Foundation från Smashbox.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Laugh från It Cosmetics Your Most Beautiful You Palette.
Highlight: Galactic Purple från Fifty/Fifty Makeup.
Blush: Bee från Juvia's Place The Saharan Blush Volume II Palette.
Mist: Photo Finish Setting Spray från Smashbox.




Hur som helst så hade jag ett besök hos läkaren igår. Ny läkare, den jag träffat innan har slutat. Story of my life. På vår vårdcentral finns det nästan bara såna där konsultläkare, så oddsen på att man får behålla den man går hos är liten. Hate it! Han var väl helt ok och vi kom överens om att jag ska försöka börja jobba igen, men bara 25% till och börja med. Så, börjar på tisdag. Ångest!

Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...