06 april 2021

Them. - Glossgods


I slutet av december beställda jag två paletter från Glossgods. Den ena var the Incendio, Margareta Grääs samarbete med Glossgods. Den andra var nedanstående palett. Them. i samarbete med ... och Glossgods. Incendio testade jag nästan på en gång. Men den här tyckte jag var så vårig/somrig så den har blivit liggandes i lådan i väntan på bättre väder. Nu är det ju inte så vidare värst väder... men, det är ju vår ändå.  Så nu här jag sitter/ligger härhemma och är slak, matt, febrig, hostig och allmänt rastlös så tog jag fram den. Tänkte att vad kan pigga upp tillvaron mer än denna färgbomb??

Hade kanske varit en perfekt påsksminkning, men nu så fick det bli en "efter påsk" sminkning istället.



It's For You, It's For Me, It's for... THEM. Palette - Glossgods x Sara Linderholm.






Bas för skuggorna: Eyeshadow Base från NYX.
Skuggor från THEM. paletten.
Längs brynbenet: Clique (rosa), Lovette (Korall), Ninnileo (Gul).
Yttre vrån uppepå brynbenet: Mel.
Inre halvan av ögonlocket: Miika.
Mitt på ögonlocket: Sam.
Yttre vrån under brynbenet: Single Eye Shadow Sailor från Kicks (utgången produkt).
Eyeliner: AMC Eyeliner Gel 87 från Inglot.
Prickar i globlinjen: gjorda med NYX Vivid Brights eyeliners.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Lipstick Pink Fool från HM (utgången produkt).



Bas: First Light Priming Filter från Becca Cosmetics.
Bas: Bareskin Pure Brightening Serum Foundation Bare Shell 02 från bareMinerals.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelaine från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer Light Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Space Age Highlighter Comet Catcher från Kaleidos Makeup.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.



 I morgon är det dags för att testa mig för corona... igen. Har inte varit pigg alls idag och i skrivande stund känns det som om jag inte orkar hålla mig vaken alls. Vill bara ligga ner och klockan är bara kvart i sju på kvällen. Nåt är det, corona eller bara vanligt förkylning. Det visar sig.

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...