08 april 2021

The Aphrodite Palette 2.0 - Fifty/Fifty Makeup

Halloj alla. Så ytterligare en dag i karantän... Vi har varit ute i trädgården lite granna, men jag kände mig trött och helt orkeslös, så det blev inte nåt större jobb gjort. Jag fick i alla fall besked att jag inte har Corona, så det var ju tur. Men konstigt ändå tycker jag, med tanke på att dotter precis haft det och gubben har det i detta nu. Och jag har mer symtom än vad han har, mår inge bra. Nu på kvällen sitter jag här med ulltofflor, kofta, ullfilt men fryser ändå, har ont i kroppen och kinderna brinner. Känner mig väldigt konstig inombords, liksom som om det vibrerar. Jag vet inte vad det är...

Nåja, jag fick i alla fall ett paket idag... tyvärr hade posten smashat det en del, uppfläckt och sen ihoptejpat. Jag hade hjärtat i halsgropen när jag öppnade paketet, hur mycket är trasigt...?? Men jag hade tur, det var bara två av singelskuggorna som gått sönder och jag har lyckats pressa ihop dem så att det inte ens syntes att de varit trasiga. Lite irriterande än då... hur mycket kan man dänga runt med ett paket... så hårt att kartongen går sönder...jag bara undrar??

Okej så det var ingen större skada skedd och jag ville förstås testa grejorna så fort som möjligt.



The Aphrodite Palette 2.0: Extended and Reloaded.
5 st Prism Shadows (har inte numren här i skrivandes stund).
Highlighter Crystals Rose Quartz.
Samtliga produkter från Fifty/Fifty Makeup.






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer.
Skuggor från Fifty/Fifty Makeup's Aphrodite Palette 2.0: Extended and Reloaded.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Myrtle.
I globlinjen: Aphrodisia.
Yttre vrån: Lust (samt en dutt Carbon från MAC).
Över rörliga delen av ögonlocket: Prism Shadow nr 43 från Fifty/Fifty Makeup.
Highlight i inre vrån: Highlighter Crystals Rose Quartz från Fifty/Fifty Makeup.
Eyeliner: Aqua Liner nr 7 från Make Up For Ever.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Liquified Metallic Matte Lipstick Scream My Name från Too Faced.



Primer: First Light Priming Filter från Becca Cosmetics.
Bas: Bareskin Pure Brightening Serum Foundation Bare Shell 2.0 från bareMinerals.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Mega Glow Bronzer Light Sun från Wet n Wild.
Highlight: Highlighter Crystals Rose Quartz från Fifty/Fifty Makeup.
Blush: Posh från Make Up Store.



De va de hele...

 

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...