09 april 2021

The Aphrodite 2.0 Palette - Fifty/Fifty Makeup

Trött och seg dag. Sov uruselt i natt, knappt någonting alls och har mått därefter hela dan. Låg en liten stund och vilade på eftermiddagen vilket är något jag i princip aldrig gör, men jag var så trött och hängig att jag inte orkade hålla mig uppe. Så det har inte blivit många knop gjort här idag. 

En ny look med nya paletten från Fifty/Fifty blev det ändå.



The Aphrodite 2.0 Extended and Reloaded Palette.
Prism Shadow nr 13.







Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från the Aphrodite Palette 2.0 Extended and Reloaded från Fifty/Fifty Makeup.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Rose.
I globlinjen: Ares.
Yttre och inre vrån: Lust (samt en dutt Carbon från MAC).
Under ögat på mitten: Eros.
Mitt på rörliga delen av ögonlocket: Prism Shadow nr 13 från Fifty/Fifty Makeup.
Highlight i inre vrån: Highlighter Crystals Rose Quartz från Fifty/Fifty Makeup.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Sweet Lips nr 4 från Nouba.



Primer: First Light Priming Filter från Becca Cosmetics.
Bas: Bareskin Pure Brightening Serum Foundation Bare Shell 02 från bareMinerals.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Highlighter Crystals Rose Quartz från Fifty/Fifty Makeup.
Blush: Stay Real Blush Secret Rose från Nivea.



 De va de hele!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...