22 mars 2021

Garnet January - BH Cosmetics

När jag beställde mina fyra Sweet Shoppe paletter från BH Cosmetics som ni nyligen sett här passade jag även på att beställa den här lilla godbiten. De släpper en liten palett varje månad med månadsstentema på paletterna. Månadsstenen för januari är Granat och jag är ju född i januari så jag var så klart tvungen att ha den, beställde även februaris månadspalett som är Amethist. Mars månad har också kommit ut men jag har inte beställt den. De är små och billiga och jag är faktiskt sugen på att beställa alla tolv vartefter de kommer ut. Men det kanske är galet... vi får se hör jag gör. Samlaren i mig vaknar till liv... Fantastisk kvalité även på de här paletterna, precis som på Sweet Shoppe paletterna.









Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Samtliga skuggor från Garnet January Paletten.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Go-Getter.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Loyal.
Yttre vrån: Werks It.
Över rörliga delen av ögonlocket: Garnet.
Highlight i inre vrån: Opal från Kvd Beauty's Alchemist Palette.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Brow Definer 2 från Hello Dame London.




Läppglans: Lucid Lip Hypnotize från Kaleidos.



Primer: SOS Primer från Clarins.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Laugh från It Cosmetics Your Most Beautyful You Palette.
Highlight: Smashbox+Vlada Petal Metal Highlighter Prismatic Petal.
Blush: Outlaw från Nars True Story Palette.
Mist: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



Dags att nana.... natti!

 

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...