28 december 2020

The Wahala II - Juvia's Place

Ytterligare en look med The Wahala II Palette. Såå häftig palett. Jag gick all in med glittret idag, det är ju ändå snart nyår tänkte jag. Då får man väl blinga om nån gång...

Annars så har jag jobbat sent, kommit hem sent och är tröttare än tåget. Känns som jag har en migränattack på gång. Har tagit ett piller så jag hoppas inte den bryter ut. 









Bas för skuggorna: Shadow Insurance samt Glitter Glue båda från Too Faced.
Under brynet: Your Capable från Revolution Makeup's What You Waiting For? Palette (tror inte den existerar mera).
Yttre vrån samt halvvägs under ögat: Wicked Style från samma palett som ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Fury från Juvia's Place The Wahala II Palette.
I globlinjen: Dream från Wahala II paletten.
Över rörliga delen av ögonlocket: Gobe från Wahala II paletten.
Under ögat inre halvan: Bold från Wahala II paletten.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Sky Walker från Kaleidos Makeup.
Eyeliner: Aqua Liner nr 18 från Make Up For Ever.
Mascara: Bad Gal Bang från Benefit.
Bryn: Brow Definer 2 från Hello Dame London.





Läppstift: 536 Empire Red från Maybelline. Gammal som gatan... finns inte mer.



Primer: Ten!Sational 10 in 1 Dream Primer från Catrice.
Bas: Beauty Act Luminous Complexion Foundation 04N från Kicks.
Puder: HD Baking & Setting Loose Powder Warm Ivory från Catrice.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Space Age Highlighter Sky Walker från Kaleidos.
Blush: Sweet Cheeks Glow Red Riot från NYX Cosmetics.
Mist: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



Så jag ska ta min värkande skalle och krypa till kojs. Syns i morgon!

Natti!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...