29 december 2020

The Violets och The Nubian Royal från Juvia's Place

Dags för lite lila... så skönt att använda nåt annat än juliga färger, så jag har lite svårt att bestämma mig på morgonen. Jag tog fram två av mina småpaletter från Juvia's Place. Den ena har jag haft sedan i våras/somras när det nu var och den andra (The Nubian Royal) har jag nyligen beställt. Båda är nog bara använda en gång. Tänkte att jag skulle kombinera de två.



The Violets och The Nubian Royal från Juvia's Place.






Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay samt Glitter Glue från Too Faced.
Samtliga övriga skuggor från The Nubian Royal Palette och The Violets Palette, båda från Juvia's Place. Inga namn på skuggorna.
Highlight i inre vrån: White Lily från Wet n Wild's megaglo Highlighting Palette.
Glitter i globlinjen: Heavy Metal Glitter Eyeliner Studio från Urban Decay.
Eyeliner: Super Colour Eyeliner 110 från Kiko.
 Mascara: Bad Gal Bang från Benefit.
Bryn: Brow Definer 2 från Hello Dame London.




Rouge Edition Velvet Grand Cru från Bourjois.



Primer: Illuminator från Kicks (utgången produkt).
Bas: Even Better Foundation 24 Linen från Clinique.
Puder: Infinity Filter från Linda Hallberg Cosmetics.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: White Lily från Wet n Wild's  megaglo Highlighting Palette.
Blush: Pure Radiance Powder Blusher Cherry från HM.




Nu är det bara imorgon kvar att jobba, sen får jag vara ledig ett par dagar igen. Tyvärr jobbar jag till åtta i morgon kväll. Sista jobbardagen för i år... jag blir väl tvungen att blinga lite antar jag :-)

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...