26 oktober 2020

Halloween-igt

Ledig dag idag.. jag vaknade efter att ha sovit i åtminstone nio timmar... var så trött att jag höll inte på att ta mig upp ur sängen. Fattar inte... spelar ingen roll hur mycket eller lite jag sover, lika trött ändå. Har inte orkat göra någonting idag. Vi for en sväng till Sala, men var inte borta ens en timme. Satt helt håglös och fantasilös vid sminkbordet en lång stund utan att komma mig för med att börja. 

Jag ville göra någon halloweenaktig sminkning... vart inte så värst nöjd, men det fick duga.






Bas för skuggorna: Lock-It Concealer Cream White Out från Kvd Vegan Beauty.
Under brynet: Vanilla från MAC.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Sunkiss'd från Colourpops Orange You Glad Palette.
I globlinjen, yttre vrån och under ögat: Umbra från Fifty/Fifty Makeup's Zephyr Palette.
Inre halvan av ögonlocket: Tangerine Dreams från Colourpops Orange You Glad Palette.
Yttre från: Night Sky från Ace Beauté Paradise Fallen Palette.
Highlight i inre vrån: från Mega Glow Highlighter Palette från technic.
Glitter i globlinjen: från Hot Makeup.
Eyeliner: gjord av Inglot Duraline och e/d Mistletoe från Make Up Store.
Mascara: Bad Gal Bang från Benefit.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Everlasting liquid lipstick Witches från Kvd Vegan Beauty med glitter Clementine från Colourpops Orange You Glad palette ovanpå.



Primer: Barekissed Illuminator Monaco från Sleek Makeup.
Bas: Born To Glow Pale från NYX Cosmetics.
Puder: egen blandning.
Contour: Charisma Contour Palette från Kaleidos Makeup.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Space Age Highlighter Ray Rider från Kaleidos Makeup.
Blush: blandning av Neo och Toby från Juvia's Place The Saharan Blush Vol. I.



Så väntar jobbarvecka då, räknar ner till ledig helg. Först kommer två sena kvällar på raken... suck!


Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...