26 oktober 2020

Lucky Bunny Cosmetics

Så var det äntligen söndag och sista dan på jobbarhelgen. Jag tog så klart fram mina tre nya paletter från Lucky Bunny Cosmetics. Har svårt att välja vilken jag skulle använda så jag har använt alla tre idag igen. Varje palett har ju ett eget färgtema och jag kände inte heller riktigt för att göra en helt grön sminkning, eller en helt lila osv. Så det fick bli en blandning. Men jag ska så klart använda dem en och en också.






Bas för skuggorna: Tone Activator Eye Primer från Kaleidos Makeup.
Under ögat: Vanilla från MAC.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Serenity från the Greed Palette.
I globlinjen: Jade från the Envy Palette.
Yttre och inre vrån: Lola från the Greed Palette.
Mitt på ögonlocket: Aspen från the Gluttony Palette.
Glitter mitt på ögonlocket: Volume Million Lashes Top Coat Glitter från Loreal.
Highlight i inre vrån: Lucky Clover från Anastasia Beverly Hills Moon Child Palette.
Eyeliner: Superliner Ultra Precision från Loreal.
Mascara: Bad Gal Bang från Benefit.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




LO-FI Lip Mousse Boom från Urban Decay.



Primer: Infinity Glass från Linda Hallberg Cosmetics.
Bas: Lock-It Foundation Light 46 Cool från Kvd Vegan Beauty.
Puder: HD Baking & Setting Loose Powder Warm Ivory från Catrice.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Lucky Clover från Anastasia Beverly Hills Moon Child Palette.
Blush: Baked Blusher Honey Moon från Kicks.
Mist: Perfect finish Face mist från Kicks.



Nu är jag så himla trött, ögonen faller ihop. Men, imorgon är ledig dag. Lika med sovmorgon.

Natti natti!

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...