01 september 2020

Yasmin igen...

Så klart blev det en till sminkning med Yasmin paletten i morse. Båda baletterna från Myali Beauty är så fina! Det finns så klart fler paletter på sidan som jag också är sugen på. Men vi får se, finns så mycket annat man vill ha också. 








Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko.
Under brynet: Vanilla från MAC.
Samtliga övriga skuggor från Myali Beautys Yasmin Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Cardinal.
I globlinjen: Bark.
Över rörliga delen av ögonlocket: Aysh.
Yttre vrån: Sakina.
Under ögat: Adila.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Lazer Glazer från Kaleidos.
Prickar i globlinjen: Vivd Brights Eyeliner Vivid Envy från NYX.
Eyeliner Master Graphic Eyeliner från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: nr 69 från Nouba.



Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: 10HR Wear perfection foundation 22 Clair Light från Sephora.
Puder: egen blandning.
Bronzer: O!Mega Bronze 104 Tan-Tastic! från Marc Jacobs.
Highlight: Infinity Highlighter från Linda Hallberg Cosmetics.
Blush: Lo-Fi Peach Duo Blusher från Kaleidos Makeup.



Vaknade i morse och förväntade mig att jag skulle få linka omkring med med onda knä på jobbet idag. Döm om min förvåning när jag nästan inte hade ont alls...skitkonstigt, men skönt. Visst känner jag att det är nåt men inte alls som i går. Har ju hunnit smörja knät med Voltaren några gånger så det kanske har hjälpt vad vet jag. Kanske kan springa lite till helgen ändå...

Dags att nana, kom hem sent, så nu är det dags. Natti!

Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...