02 september 2020

The Nubian - Juvia's Place

I våras när det nu var, så beställde jag ju Juvia's Wahala Palette. Av bara farten beställde jag även The Nubian. Egentligen är den alldeles för neutral för att jag ska tycka att den är nåt att ha. Men jag älskar det här märket, superbra kvalité på deras skuggor. Den var rea för typ en hundring och jag vill samla alla deras paletter om jag kan, så jag slog till, för fullt pris ville jag inte betala för den.



The Nubian från Juvia's Place.

Trots att jag inte är någon fan av nude-iga looker så blev jag rätt nöjd ändå med dagens look. Det är inte att jag egentligen tycker att nude är fult på nåt vis, det är bara.... så tråkigt. 






Bas för skuggorna: Tone Activator Eye Primer från Kaleidos Makeup.
Under brynet: Vanilla från MAC.
Samtliga övriga skuggor från Juvia Place The Nubian Palette. Skuggorna har inga namn.
Glitter över rörliga delen av ögonlocket: Glitter-y Eye Quad GoldLava från Pixie by Petra.
Highlight i inre vrån: Bali från Ofra Cosmetics Island Time Palette.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: Lash Princess Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: nr 76 från Nouba.



Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: HD Liquid Covarage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Egen blandning.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Baked Blusher Glam Chic från Kicks.
Blush: Punch från Ofra Cosmetics Island Time Palette.
 



 De va de hele!

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...