03 augusti 2020

Make Up Addiction Cosmetics

Jag har flera paletter från Make Up Addiction Cosmetics. De blir sällan använda. Vet inte varför för de är fina. En skaffade jag för bara några månader sedan. Nåja, jag fick nu för mig att ta fram två av dem. Lite murrig sminkning så här mitt i sommaren, men sånt spelar ju egentligen ingen roll. Det var vad jag kände för just då.






Bas för skuggorna: Prep+Prime 24-Hour Extend Eye Base från MAC.
Båda paletterna från Make Up Addiction Cosmetics.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Jealous Ex från Smoked Out Paletten.
I globlinjen: Dusk från Meadow Paletten.
Inre och yttrevrån: Chrushed Blueberry från Meadow Paletten.
Mitt på ögonlocket: Slate Green från Meadow Paletten, även duttat dit lite av Poison Ivy från samma palett.
Glitter mitt på ögonlocket: Northen Lights från Make Up Store.
Highlight i inre vrån: Prismatic Highlighter Blinded By The Light från Too Faced.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Lash Princess Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomad Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Color Riche 362 Crystal Cappucino från Loreal.



Bas: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Prismatic Highlighter Blinded By The Light från Too Faced.
Blush: Punch från Ofra Cosmetics Island Time Palette.
Mist: Infallible Fixing Mist från Loreal.




Ses!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...