28 augusti 2020

Lack från IsaDora

Ett gammalt lack från IsaDora kommer här. Mig veterligen har jag inte använt detta lack mer än någon enstaka gång. Kan inte ens komma ihåg när jag sist hade det. Därför blev jag förvånad när jag upptäckte att det bara är en liten skvätt på botten kvar. Vet inte hur det har gått till, för jag har definitivt inte använt upp det. Kan nagellack bara liksom dunsta i flaskan... näe, det tror jag inte. För då skulle massor av mina flaskor vara tomma. Det var inte på nåt vis segt heller, fullt användbart. Men jag tycker att det är lite för skirt för min smak, så nu står lacket på återvinningsstationen på avdelningen för farligt avfall/kemiskt avfall eller vad det nu heter... 

Hur som helst, lacket är som jag skrev från IsaDora, gammalt, existerar inte längre. Den här typen av flaskor har de inte längre. Namnet är avskavt så jag vet inte vad det heter heller.






 

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...