01 juli 2020

The Wahala Palette - Juvia's Place

ÄNTLIGEN är den här....The Wahala Palette från Juvia's Place. Jag hängde på låset och beställde den här paletten i samma sekund de släppte den. Den är limited edition och jag ville absolut inte missa denna gobit. Jag har väntat i sex veckor... märket finns ju i USA och jag vet inte om det är Corona eller nåt annat som gjort att det tagit sån tid. Har ju beställt från dem tidigare och kan inte minnas att det tagit så himla lång tid. Nåja, nu är den här. Behöver jag säga att färgerna på bilden inte ens är i närheten av verkligeten. Sååå galet fin!

Jag var så klart tvungen att testa den på en gång, vilken tur att jag har en ledig dag!









Bas för skuggorna: Tone Activator Eye Primer från Kaleidos Makeup.
Under brynet: Grädde från Färg.
Samtliga övriga skuggor från the Wahala Palette från Juvia's Place.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Over Sabi.
I globlinjen: Be You! och Sis.
Yttre vrån: Be You! , Sis och Woke.
Inre halvan av ögonlocket: Envy.
Under ögat: Love.
Dutt i inre vrån: Mermaid Sirene från NYX Cosmetics.
På vattenlinjen: penna Blue Lagoon från Make Up Store.
Glitter i globlinjen: Heavy Metal Glitter Eyeliner Spandex från Urban Decay.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Lash Princess Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.



Läppstift: Rouge Artist Intense 15 från Make Up For Ever.





Primer: Ten!Sational 10 in 1 Dream Primer från Catrice.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: HD Baking & Setting Loose Powder Warm Ivory från Catrice.
Bronzer: Mega Bronzer Light Sun från Wet n Wild.
Highlight: Space Age Highlighter Diamond Dasher från Kaleidos Makeup.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.




Annars så har vi inte gjort så mycket idag. Inte varit inspirerad att vara i trädgården alls. Inte varit lika varmt som tidigare heller, molnen har kommit och gått, men ganska skönt ändå. Vi tog oss i alla fall för med att gå en rejäl promenad... en hel mil. Det var lääänge sedan jag gjorde det. Börjar absolut bli dags att försöka få igång flåset.


Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...