26 april 2024

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det Darcy från Saints Angels Sinners om skickat mig ett paket igen. Två av hennes egna paletter och hon skickade även en palett från Ace Beaute och en primer från Zeesea. Primern har jag använt idag men paletten från Ace Beaute kommer senare.




Wake Up, Bake Up, Make Up från Saints Angels Sinners x Funny Butter
Her Royal Highness från Saints Angels Sinners x Funny Butter






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Skuggor från Wake Up...
Hail Mary
Munchies
Skuggor från Her Royal Highness.
Monarch
Your Mom
Princess
Queen Bee
Eyeliner: Cake It! Liner Obsession från Arttitude Cosmetics.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppglans: Savage från Saints Angels Sinners.



Primer: Multi Effect  Makeup Primer från Zeesea.
Bas: Velvet Radiance Face Base Truly 03 från Mii Cosmetics.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vischy.
Bronzer: Celestial Skin Shimmer Aurora 01 från Mii Cosmetics.
Highlight: Light Loving Illuminator Shining Star från Mii Cosmetics.
Blush: Liquid Blush 02 från Saints Angels Sinners.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Red Dragon Palette / Humming Bird Palette - Odens Eye Cosmetics.

Hade galet svårt att bestämma mig i morse, trött som attan och jag har en förmåga att bli sittande och pilla på telefonen istället för att s...