25 juli 2020

Morphe X Jeffree Star

Jaha, den här blev ju tråkig. Ville använda Morphe X Jeffree Star paletten igen, bara testat den en gång. Tänkte att jag skulle använda de färger i paletten som är sådana jag normalt inte dras till, så är det gjort liksom. Men tja,det blev ju lite för murrigt för min smak... tråkigt. Nåja, nu har jag testat de färgerna, finns flera i paletten som jag inte testat ännu.






Bas för skuggorna: Tone Activator Eye Primer från Kaleidos Makeup.
Samtliga skuggor från Morphe Brushes X Jeffree Star Palette.
Lynn
Mr Diva
What's The Tea?
Glam Rapids
Drive Thru
Hi Dude!
Wake & Bake
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Laser Glazer från Kaleidos Makeup.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: Lash Princess Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Millebaci Long Lasting Lip Color nr 12 från Nouba.



Primer: Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: HD Baking & Setting Loose Powder Warm Ivory från Catrice.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Space Age Highligter Laser Glazer från från Kaleidos Makeup.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.
Mist: Shake & Glow Luminous Setting Spray.




Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Tog ytterligare en runda i spåret. Gubben och jag har ju promenerat den ett par dagar nu, men han ville stanna hemma idag, har lite problem med knät ibland. Så jag gick en runda själv. Eller jag kombinerade gå och jogga om vartannat. Vill få igång springningen igen. Jag lyckades dessutom stöta på en svart huggorm. Jag HATAR verkligen ormar. Får typ panikskräck. Tog mig förbi den bara för att en kilometer senare snubbla och dyka på näsan i växterna på sidan om spåret. Fick ena handen under mig och bröt lillfingret bakåt, innan jag ens har landat helt och hållet och känner hur jag bryter fingret mer och mer bakåt hinner jag liksom samtidigt i fallet tänka att nu bryter jag lillfingret... Men det gjorde jag ju inte så klart, men jag är svullen och har ont som fasen i knogen, har svårt att skriva på datorn.

Efter den rundan får vi se om jag ens tar mig ur sängen i morgonbitti...

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...