26 oktober 2019

Too Faced och Revolution Makeup

Äntligen fredag! Jag har ledig helg och det känns alltid lika skönt! Har haft en hyggligt lugn dag på jobbet. Lite glitter vill jag ju ha när det är helg... Lite större glitter Champagne i chunky bits från Ztirl Cosmetics. Shoppa med 20% rabatt med koden marinaforztirl på www.ztirl.se. 




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Under brynet: White Chocolate från Too Faced Chocolate Bar Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Salted Caramel från samma palett som ovan.
I globlinjen: Semi-Sweet från samma palett som ovan.
Mitt på locket: nr 2 från Revolutions Make Up's Foiled Frenzy palette.
Yttre vrån: Triple Fudge från Chocolate Bar paletten.
Highlight i inre vrån: Roger, Darling! från Ciatés Jessica Rabbit Collection, samt glitter Champagne från Ztirl Cometics. (få 20% på www.ztirl.se med kod marinaforztirl glittren är bioligiskt nedbrytbara veganska och cruelty free).
Eyeliner: Ultra Precision Superliner från Loreal
Mascara: Top+Bottom Mascara från Ardell.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.







Läppenna: Currant från MAC.
Läppglans: liquid lip crome 43 Dark Decadence från IsaDora.



Primer: Bare With Me från NYX Cosmetics.
Bas: Born To Glow Foundation Pale från NYX Cosmetics. Köpte nog fel färg, tror jag tog fel från hyllan, såg ut som ett spöke när jag applicerat. Men tror jag lyckades rädda det hela med lite bronzer osv.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Laugh från It Cosmetics Your Most Beautifyl You palette.
Highlight: Roger, Darling! från Ciatés Jessica Rabbits Collection.
Blush: från Revolution Makeup's Sugar & Spice palette.



Har massor av nytt att visa... så kommer mera här så småningom.

Ha det gott i helgen!

Inga kommentarer:

Her Royal Highness Palette - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Dags att filma den andra paletten jag fick från Saints Angels Sinners. Hon skickade mig ju två och den andra filmade jag med igår.  Her Roya...