02 oktober 2019

Kaleidos Futurism IV: VR Neon Palette

Så kommer här den tredje och sista paletten av mina paletter från Kaleidos. Detta är Futurism IV VR Neon Palette. Detta är den som fick mig att bli intresserad av märket och kolla in det lite närmare. Neoniga färger som lyser lång väg. Precis i min smak. Inte så höstigt kanske, en palett som kanske passar bättre på våren/sommaren om man nu är noga med sånt. Det är jag inte egentligen, man får göra vad man vill när man vill om ni frågar mig. Men på nåt vis så drar, i alla fall jag mig, mer mot de här färgerna på sommaren och lite murrigare på vintern. Men som sagt, man får göra hur man vill.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay samt Glitter Glue från Too Faced.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Samtliga övriga skuggor från Kaleidos Futuism IV: VR Neon Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Boss.
I globlinjen: Game Over.
Yttre och inre vrån: Easter Egg.
Mitt på locket: Hologram.
Under ögat: Glitch och Level Up.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Candlelight Glow Rosy Glow från Too Faced.
Eyeliner: Fluidline Dark Envy från MAC samt under vingen  Metal Flash Metallic Glitter Eyeliner Iridecent .
Mascara: Damn Girl! från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.








Amore MattAllics Lip Cream 07 Automattic Touch från Milani.



Primer: Step 1 Skin Equalizer Smoothing Primer från Make Up For Ever.
Bas: Luminous Foundation 160C från Anastasia Beverly Hills.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: O!Mega Bronze 104 Tan-Tastic! från Marc Jacobs.
Highlight: Candlelight Glow Rosy Glow  från Too Faced.
Blush: från Glamorous Blush Palette.




De va de hele!

Inga kommentarer:

The Oceanic Palette - Ace Beauté

Så har helgen kommit och gått igen. Det går alltid alldeles för fort. I går blev inget smink för mig. Jag och mamma var ute i trädgården hel...