02 oktober 2019

Random sminkning

Efter att ha testat mina tre nya paletter från Kaleidos de senaste dagarna så fick det bli nåt helt annat i morse. Jag kommer återgå till nya kombos med Kaleidos paletterna, men kände föra att göra nåt slumpartat imorse. Så jag plockade fram lite diverse randomgrejor och körde på. Blev rätt så nöjd.





Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene samt Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Magenta från Coastal Scents Creative Me 1 Palette.
I globlinjen: Electric Blue från samma palett som ovan.
Yttre vrån: Indigo från samma palett som ovan samt Sharon från Lars Wallin Make It Your Own Collection.
Mitt på ögonlocket: Fairy Jewel från Make Up Addiction Cosmetics Holy Glow Fantasy Palette samt glitter Purple Rain från Ztirl Cosmetics.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: blå skugga från E.l.f Cosmetics Eye Transformer Palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Damn Girl! från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.







Läppglans: Grand Illusion Liquid Lipcolour Pink Trip från MAC.



Primer: High-Adherence Silicone Primer från The Ordinary.
Bas: Luminous Foundation 160C från Anastasia Beverly Hills.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: från Make Up Revolution SophX  Highlighte Palette.
Blush: från Freedom Makeup Pro Blush  & Highlight Palette.
Mist: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.




I morgon väntar ledig dag och tandläkarbesök... mindre kul, men skönt att få det överstökat, har ett litet hål jag måste laga. Skit, har inte haft hål på evigheters.  Men ja, ja...


Inga kommentarer:

The Smoky Palette - Beauty Bay

Så här kommer fredagens look. Jag jobbade sent, stängning i butiken. Det var ju fredag så jag slog till på lite glitter i looken.  En ny pal...