30 oktober 2019

Just My Luck - ColourPop

Har tre nya paletter från Colourpop. Den ena som jag använde i morse går helt i gröna färger och heter Just My Luck. Beställde även de som går i gult och en i blått. Paletterna finns i många olika färgställningar och jag skulle så klart vilja ha allihopa!




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Under brynet: Grädde från Färg.
Samtliga övriga skuggor från Colourpop's Just My Luck Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Chances Are...
I globlinjen: Act Natural.
Mellan de båda skuggorna ovan: Kiss My Hass.
Yttre och inre vrån: Charmed.
Mitt på locket: Mary Jane.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Strobe Highlighter Flash från Revolution Makeup.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: Top+Bottom Mascara från Ardell.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.







Long Lasting Liquid Lipstick Cancun från Ofra Cosmetics.



Primer: Bare With Me från NYX Cosmetics.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice Cosmetics.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Strobe Highlighte Flash från Revolution Makeup.
Blush: Expert Wear 72 Precious Plum från Maybelline.
Mist: Face Mist från Make Up Store.



Så väntar ledig dag i morgon. Har lovat ungarna (som är ganska stora ny, typ vuxna) att i ska köpa pumpor och skära ut dem. Jag tänker att de får stå för skärandet och jag kan sminka mig lite kanske. Nåt Halloweenigt kanske?

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...