29 oktober 2019

Sequin Crush - YSL

Häromdagen köpte jag en singelskugga från YSL. Det är inte ofta man gör det nu för tiden, och speciellt inte från YSL. Svindyrt. Jag köper ju i princip bara paletter nu för tiden. Men denna var såå otroligt tjusig och glittrande och fantastiskt fin att jag inte kunde motstå. Jag hade dessutom lite rabattkuponger så jag fick den en dryg hundring billigare. Så... har betalat typ 200 kr för en enda skugga (!!). Shhh säg inget till nån ;-)

Tja, så det är den ni ser glittra på mitt ögonlock. Så fantastiskt fin!




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Under brynet: Poof  från Morphe x Jaclyn Hill Dark Magic Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Kiss My Hass från Colourpop's Just My Luck Palette.
I globlinjen: Busted från Dark Magic Paletten.
Över rörliga delen av ögonlocket: Sequin Crush 09 Jardoe från Yves Saint Laurent.
Yttre vrån: Single Eyeshadow Sailor från Kicks.
Inre halvan av under ögonlocket: Big Banks från Just My Luck paletten.
Eyeliner: Cake Eyeliner Navy från Face Stockholm.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: gröna delen MAC's Mineralize Skinfinish Barely Dressed.
Mascara: Top+Bottom Mascara från Ardell.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.







Millebaci Long Lasting Lip Color... har tappat numret... från Nouba.



Primer: Bare With Me från NYX Cosmetics.
Bas: Studio Fix Fluid NC15 från MAC.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: från Smashbox The Cali Contour Palette.
Highlight: Mineralize Skinfinish Barely Dressed från MAC.
Blush: Sweet Cheeks Glow Red Riot från NYX Cosmetics.




De va de hele!

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Åh så snyggt! Vilken fin skugga! Förstår verkligen att du inte kunde motstå den!

marinamake sa...

Du skulle se den i verkligheten!

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...