17 augusti 2019

Flawless 4 - Revolution Makup

Lite lugnare sminkning idag, inte fullt så mycket smocka. Nästan samma färger som igår, insåg jag när jag kollade, men betydligt blekare. Mera vardagligt kanske. Nåja, jag satt bara och roade mig som vanligt.

Har använt mig av Flawless 4 paletten från Revolution Makeup. Ett billigt men väldigt prisvärt märke och plånboken är tunn så kan man ändå få mycket fina grejor. 




Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Skuggor från Revolution Makeup Flawless 4 Palette:
Sunday
Blush
Bitersweet
Glowing
Crimson
Burn It
Glitter på inre halvan av ögonlocket: Venus från Make Up Store.
Eyeliner: Fluidline Looking Good från MAC.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Gammaray från Kat von D's Metal Crush palette.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.







Läppstift: 31 Rouge Grenadine från Yves Rocher.



Primer: Infinity Glass från Linda Hallberg Cosmetics.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal och Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Under ögat: Photo Op Under Eye Brightener från Smashbox.
Puder: Infinity Filter från Linda Hallberg Cosmetics.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Gleamtones Powder Dunes At Dusk från MAC.
Blush: från Special Occation Palette.




Så väntar min sista lediga helg och slut på semestern.  På måndag börjar jobbet igen. Kan bara säga en sak.... ÅNGEST!

Inga kommentarer:

Red Dragon Palette / Humming Bird Palette - Odens Eye Cosmetics.

Hade galet svårt att bestämma mig i morse, trött som attan och jag har en förmåga att bli sittande och pilla på telefonen istället för att s...