31 maj 2019

994 Cyber Pink - Mavala

Ett lack som stått på min hylla i flera månader, skaffade denna och en lila från samma kollektion som kom ut i vårvintras eller när det nu var. Ångrade sedan att jag köpte dem, tänkte att de såg lite tråkiga ut i flaskan. Så jag har inte ens känt mig sugen på att testa. Sen så är färgen på denna och även den lila, lite vårig, så jag lät dem stå också av den anledningen, ville vänta tills det var vår. Tja och nu är det ju faktiskt sommar, i morgon. Dags att använda detta alltså.



994 Cyber Pink från Mavala.



Så, när jag väl satte detta på naglarna så upptäckte jag att det var ju faktiskt superfint, mycket finare än vad jag trodde det skulle bli när man lackade det.






Inga kommentarer:

Juvia's Place

Tröttare än tåget i morse... var tvungen att kliva upp liiite tidigare än normal för att vi skulle börja lite tidigare på jobbet. Fokusvecka...