01 december 2018

Linda Hallberg Cosmetics - Infinity Deep Palette

Jag har varit hemma hela veckan. I lördags när jag kom hem från jobbet och hade duschat, slog det plötsligt lock för örat och jag kunde inte få bort det. Vaxpropp. Det händer mig med några års mellanrum och jag vet att när det händer så är det kört, jag får inte bort det själv. Min tinnitus ökar i volym och det ylar och skriker i huvudet så att man blir galen och jag hör inte ett skit på höger öra. Detta ger mig migränliknande huvudvärk. Så ja, jag pallade inte att gå till jobbet. Har försökt behandla mig själv genom att sova med revaxör i örat på nätterna. Så fick jag äntligen en tid på vårdcentralen för att spola örat i fredags... och jäklar vilken befrielse! Jag skulle kunnat ge sköterskan en puss! 

Så igår fredag tog jag mig in till jobbet på kvällen. Vi skulle tacka av en kollega som ska sluta, ut och äta en bit. Första sminket på hela veckan. Nä nu skojar jag. Jag gjorde ju faktiskt en sminkning i måndags när jag skulle iväg och klippa mig. Det var det senaste innan jag däckade. Då använde jag mig av Linda Hallbergs nya Infinity palett. Och jag kunde inte låta bli att använda den i går också. Otroligt läcker palett!




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay samt Mood Crayon Likeable Mood från Linda Hallberg Cosmetics.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Samtliga övriga skuggor: från Linda Hallberg Cosmetics Infinity Deep Palette.
Light Year
Red Shift
Mars
Quasar
Fornax
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Helix från Kat von d's Metal Crush palett.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC samt Glitter Liner 11 Gold Sparkles från IsaDora
Mascara: False Lashes Extreme Black Mascara från MAC.
Bryn: 24 Hour Super Brow Medium Brown från Kat von D.






Color Lock Long Lasting Matte Lipstick Rapture från BH Cosmetics.




Primer: Infinity Glass från Linda Hallberg Cosmetics.
Bas: Lock It Foundation Light 46 Cool från Kat von D.
Puder: Infinity Filter Medium från Linda Hallberg Cosmetics.
Highlight: Helix från Kat von D's Metal Crush palette.
Blush: Mars från Infinity Deep Palette.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.



De va de hele!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...