18 november 2018

Fredag med Matte - theBalm

Mitt fredagssmink kommer här. Lyckades få till lite fredagsglitter och allt. Fick inte så mycket till fredagskväll dock. Hem sent från jobbet och äta lite sen stod jag och bakade tårtor till  60-årskalas som väntade i lördags. 

Tog fram min Meet Matt(e) Trimony palett som är ganska ny i min samling. Älskar den, fiiina färger.




Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor: Meet Matt(e) Trimony palette från the Balm.
Glitter mitt på ögonlocket: glitter Blue Moon från Make Up Store.
Highlight i inre vrån: Soft Sparkler Face Eyes Body Highlighter från Inglot
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Bryn: 24 Hour Super Brow Medium Brown från Kat von D.
Mascara: False Lashes Extreme Black från MAC.






Soft Matte Lip Cream Vancouver från NYX.



Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Matte Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Soft Sparkler Face Eyes Body Highlighter från Inglot.
Blush: Stay Real Blush Secret Rose från Nivea.



De va de hele!

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...