01 oktober 2018

Saint & Sinner - Kat von D

Jag var helt hysterisk (nästan) över Saint & Sinner paletten när den skulle komma ut. Skulle absolut få tag i ett ex. Offrade en sovmorgon, klev upp och åkte in och hängde på låset hos Sephora samma dag de skulle släppa den. Senare upptäckte jag att de reade ut de sista exemplaren (typiskt) så sån rusning som jag trodde det skulle bli, blev det ju inte. Superfin palett, bra kvalité (som alltid på Kat von D's produkter) men jag har knappt använt den. Det är nog snart ett år sedan jag köpte den. 

Med andra ord var det väl dags!



Detta skulle bli en mörkt grön sminkning, vilket det är. Men jag har inte lyckats fånga detta på bild.


Bas för skuggorna: Smashbox 24Hour Photo Finish Shadow Primer.
Under brynet: Amen från Kat von D's Saint & Sinner Eyeshadow Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Martyr från samma palett.
Över rörliga delen av locket: Vestment från samma palett.
Yttre vrån: Sabbath från samma palett.
Dutt i inre vrån: Prismatic Eyeshadow Mermaid Sirene från NYX.
Mascara: High Impact Mascara från Clinique.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Mauve me Matte 306 från Viva la Diva.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: Born This Way Foundation Pearl från Too Faced.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer och highlight: från Make Up Revolutions Golden Sugar Palette.
Blush: Sin från Nars.




De va de hele!

Inga kommentarer:

BPerfect / Saints Angels Sinners

Så var det måndag igen då. Jag har bara varit ledig igår, jobbade i lördags. Har varit sååå himla trött idag, men ja ja, dagen tog slut till...