03 oktober 2018

Nouga Quatro Ombretto Eyeshadow

En gång i tiden var jag ju faktiskt återförsäljare av märket Nouba.Superfina produkter. Jag har kvar massor av testers, som ju var i fullsize. Har varit väldigt dålig på att använda dessa skuggor som är faktiskt otroligt fina. Fick ett ryck i morse och tog fram några av dem. Lite khakigrönt med guldiga toner. Inte en vanlig färg för mig att använda. Men jag försökte matcha ett lack från Depends Miss Robot collection som sitter på mina naglar just nu. Har inte namnet på den för stunden men det kommer bilder här endera dan.




Bas för skuggorna: Smashbox 24 Hour Photo Finish Shadow Primer.
Under brynet: Grädde från Färg.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Single Eyeshadow nr 28 från Nouba.
Över rörliga delen av locket: grön skugga från Noubas Quatro 628.
Yttre vrån: Brun skugga från samma Quatro palett som ovan.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: guldig skugga från samma palett som ovan.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: High Impact Mascara från Clinique.






Millebaci Long Lasting Lip Colour från Nouba. Har tappat numret på denna.



Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Lyra från Anastasia Beverly Hills Aurora palette.
Blush: Jardin De Chanel Blush Camelia Rose från Chanel.




De va de hele!

Inga kommentarer:

Wake Up, Bake Up, Make Up - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Så, helgen har kommit och gått. Jag har inte mått bra, hängig, trött, allmänt under isen. Men idag kom mamma över och vi var ute en liten st...