27 augusti 2018

Mauve Me - Viva la Diva

Lite plommonfärger var tanken i morse, men blind som jag är så råkade jag doppa penseln i en brun. Den såg så plommonaktig ut i paletten, men det var den ju inte. Nåja, det gick väl att få ihop ändå.

Letade fram Mauve Me paletten som ju kom för ett par år sedan. Den ser rätt så billig ut men det är fina skuggor i helt okej kvalité.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer.
Samtliga skuggor från: Viva la Divas Mauve Me and more... paletten.
Love
Caress
Move
Melt
Sway
Eyeliner: Super Liner Ultra Precision Precious Bronze från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.






Velvet Matte Lip Pencil Dirty Mind från Nars.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Vivid Baked Highlighter Pink Lights från Make Up Revolution.
Blush: Rose Diable från Bourjois.




Ser ni, när jag fotar i bilen försvinner de grå diset som alltid blir på mina helhetsbilder. Inomhus går inte, har försökt att stå precis i dörröppningen till huset, det går inte. Utomhus går inte heller. Men i bilen... inget grått dis över bilderna. Konstigt!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...