27 augusti 2018

Catherine The Grape - OPI

Gammalt lack som jag haft länge i min ägo. Fin dammig plommonlila. Passar perfekt nu i höst. 




Tyvärr så blev det nog de sopigaste lackning jag gjort på länge. Lyckades knyckla till lacket både här och där. Och mitt överlack har dessutom krympt lacket. Överlacket är Seche Vite och jag vet att den har den egenskapen ibland. Borde inte använda den. Men jag tycker att den är bra annars. 



Inga kommentarer:

The Mantra Palette och The Ice Maiden Palette - Beauty Moon Cosmetics

Gårdagens look, jag ligger ständigt en dag efter här. Inte för att det spelar någon roll. Vi skulle ha den där fotbollströjan på oss igen på...