12 augusti 2018

Iggy - Kat von D

Okej, så jag har haft/har riktigt dåliga fotodagar. Dåliga bilder men också jag som är svullen och eländig runt ögonen. Lite trött på alltihopa. Så ni får stå ut med mina rynkiga puffiga ögon...

Hur som helst så råkade jag på att få tid över att springa in på Sephora häromdagen när mitt tåg var inställt och jag fick vänta en timme på att bussen skulle gå istället. Hittade den här totalt überläckra gröna skugga från Kat von D på rea. Slog till på direkten. Det var länge sedan jag använde glitter med. Brukar ju alltid göra det när jag jobbar helg, liksom för att piffa upp tillvaron lite. Nu när man är tillbaka i normala gängor igen så är det väl dags tycker jag. Som vanligt så syns det ju inte på bilderna.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Mitt på locket: Metal Crush Eyeshadow Iggy från Kat von D med Volume Million Lashes Top Coat Glitter från Loreal ovanpå.
Samtliga övriga skuggor: från BH Cosmetics Carli Bybel palette.
Highlight i inre vrån: gröna delen från MACs Mineralize Skinfinish Barely Dressed.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.





Läppglans: Creme Sheen Glass Petite Indulgence från MAC.



Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: BB Skin Perfecting Cream 01 light från Clarins.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: gröna delen från MACs Mineralize Skinfinish Barely Dressed.
Blush: Pixie Pink 936 från Sleek.




De va de hele

Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...