12 augusti 2018

Rosa med Jolie Beauty

Så, här kommer mera dåliga bilder på mina svullna ögon. Senaste dagarna har jag dessutom återigen haft stora problem med mina ögon som tåras och rinner. Eller. i allfall det högra ögat. Det är så jobbigt att jag känner att jag hasplar mig igenom sminkningen och blir slarvig för allt känns bara jobbigt. Inte bra. Jag är på riktigt orolig att jag håller på att bli allergisk. Skulle vara en total katastrof!




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
I globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Yttre vrån: Magic Dust Eyeshadow Dark Lullaby från MAC.
Mitt på locket samt under brynet skuggor från: the Royale Palette från Jolie Beauty.
Highlight i inre vrån: Smashbox+Vlada Petal Metal Highlighter Prismatic Petal.
Eyeliner: Superliner Extra Black Gloss från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.






Läppglans: Cremesheen Glass Colour Saturation från MAC.



Primer: Infallible Mattifying Base från Loreal.
Bas: BB Skin Perfecting Cream 01 light från Clarins.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Highlight: Smashbox+VLADA Prismatic Petal.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Blush: sin från Nars.




 Annars så har jag nu avverkat jobbar dag fem av sju. Bara två kvar and counting. Känns lite tungt måste jag säga. De här sista två dagarna känns som en evighet. Bara till att bita ihop.

Inga kommentarer:

Flaming Love - Makeup Addiction Cosmetics

Ligger efter här med flera dagars looker. Har kommit hem sent flera kvällar och inte hunnit med. Så nu kommer det här i långa rader. Den för...