10 augusti 2018

Kat von D för hela slanten

Så dåliga bilder idag... blir så trött. Men okej ni får ta det för vad det är. Hur som helst så blev det lite glitter, fredag och allt. Det var länge sedan.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Suede från Kat von D´s Metal Matte palette.
I globlinjen: Oak från samma palett som ovan.
Inre halvan av ögonlocket: Zhao Flash Crayon från Linda Hallberg Cosmetics.
Yttre vrån: Jet från Kat von D´s Metal Matte Palette.
Kajal: Mood Crayon Calm Mood från Linda Hallberg Cosmetics.
Eyeliner: Fluidline Dark Envy från MAC.
Glitter i inre vrån: Blue Moon från Make Up Store.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.




Läppenna: ögonpenna 911 från Kryolan.
Läppstift: Studded Kiss Lipstick Plan 9 från Kat von D.



Bas: Step 1 Skin Equalizer Smoothing Primer från Make Up For Ever.
Bas: BB Skin Perfecting Cream 01 light från Clarins.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Blush: Rose Diable från Bourjois
Highlight: Emerald från Kat von D´s Alchemist Palette.




 Annars så har jag nu klarat av jobbardag 3 av 7. Avslutade den här dagen med att upptäcka att vi har läckage på jobbet. Skulle gå på toa innan jag gick hem och där står toastolen och bubblar för sig själv. ropar på min kollega och upptäcker samtidigt att det finns vatten på golvet framför vårt städskåp (som har en vattenho i sig) som ligger vägg i vägg med toan. Efter lite dividerande hittar vi ett nummer att ringa  och min stackars kollega som skulle stänga vid åtta får stanna kvar och vänta på nån som har jour och när jag kollar med henne vid tjugo i tio ikväll så är hon kvar och skurar piss och skitvatten från får golv i fikarummet. Stackarn!

Inga kommentarer:

The Smoky Palette - Beauty Bay

Så här kommer fredagens look. Jag jobbade sent, stängning i butiken. Det var ju fredag så jag slog till på lite glitter i looken.  En ny pal...