28 juli 2018

Interstellar palette - Kat von D

Jag ropade faktiskt hem Kat von D's Interstellar Palett på Tradera häromsistens. Jag älskar ju hennes produkter och jag har ingen aning om denna fortfarande säljs. Men jag fick den för 140 kr och den var i princip orörd så det var det ju helt klart värd. Så jag var ju så klart tvungen att använda den på direkten.




Bas för skuggorna: Eyelid Primer från E.l.f Cosmetics.
Samtliga skuggor från Kat von Ds Inner Stellar palett
Under brynet: Lycan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Orion.
Över rörliga delen av locket: Dios.
Yttre vrån: Lunacy.
Kajal: Mood Crayon Daring Mood från Linda Hallberg Cosmetics.
Eyeliner: Super Liner Ultra Precision Purple Black från Loreal.
Highlight i inre vrån: från Love You So Mochi Archade Glam Palette från NYX.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: BB Skin Perfecting Cream 01 light från Clarins.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Too Faced Chocolate Soleil.
Blush: Lilith från Taylor Made Minerals.



Läppstift: Color Riche Freidas Nude från Loreal.




Lite stillsam sminkning. Men jag gillar't!


Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...