29 juni 2018

Adena No 12

Inget smink för mig så här i semestertider. Vi gör inget annat än jobbar på huset. Om några dagar kan vi flytta in. Så smink tar jag mig inte tid till. Naglarna då, tja, jag lackade mest för att jag kände för att ha något att lägga upp är på bloggen. 

Mina naglar är en total katastrof. Jag har fått klippa ner dem så långt det går. Jag har skrubbat och skurat, rivit tapeter och målat och slipat, grävt i trädgården och stått och diskat saker i evigheter. Så mina naglar mår inte bra. Har använt handskar så mycket det bara går, men det hjälper inte. Nåja, snart flyttar vi in och bara jag har kånkat färdigt på kartonger och prylar så kanske de får en chans att återhämta sig. 




Detta är i allafall ett sånt där 10 kr lack, Adena. Tänkte att det var väl ändå lite somrigt, nu när det faktiskt ändå är sommar. No 12, inget namn.







Tja, så jag sliter vidare några dagar till. Nytt lack snart kanske...

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vilken härlig färg!

marinamake sa...

Visst är det! Typisk sommar om du frågar mig :-)

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...