30 september 2017

Fade to Greige - Ciaté

Hittade en ny favorit i en realåda på Åhléns, 25 kr. Härlig höstfärg. Ser ut som en aaaningens gammelrosa i flaskan, lite mauve färg. Men det rosa försvinner på nageln. Blir en mer greige, precis som namnet antyder. Men jag gillar färgen skarpt, ännu en perfekt höstfärg. 

Egentligen bryr jag mig inte alls om vilka färger jag använder när.. Varken på smink eller nagellack. Jag tar det jag känner för, oavsett om färgen är höstig eller somrig eller vad. Men på nåt vis så dras man ändå till ljusare klarare färger på sommaren och mera murrigt på hösten. I allafall gör jag det. Men som sagt, jag tar det jag känner för...








Ja så detta är alltså Fade To Greige från Ciaté

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...