26 juni 2017

Sunrise - Make Up Store

Jaha, så har midsommarhelgen kommit och gått. Jag har inte haft tid att lägga upp mina sminkningar Midsommar helgen var sådär för mig, jobbade på midsommarafton, fick kliva upp mitt i natten, natten mot midsommardagen för att åka in till akuten där en av mina ungar hamnat... ingen fara, det löste sig till slut, taskigt väder och allmänt sliten. Men familjen har varit här så vi har försökt mysa mellan varven ändå. 

Det här sminket är från i torsdags. 




Bas för skuggorna: Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Inre vrån: nr 400 från Make Up For Ever samt glitter Starburst från BH Cosmetics.
Yttre vrån: m/s Sunrise från Make Up Store.
Dutt i inre vrån: guldig skugga från Make Up Stores Microshadow Trio Flash Sparkling.
Under ögat: Single Eyeshadow Sailor från Kicks.
Eyeliner: Long Lasting Eyeliner 13 Fancy Blue från Sephora.
Mascara: övre fransraden Extra Volume Build Up Mascara 05 Royal Blue, undre fransraden Mega Volume Miss Manga Indigo från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.






Läppstift: 31 Rouge Grenadine från Yves Rocher.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Shimmering Skin Perfector Opal från Becca Cosmetics.
Blush: Seashell från Make Up Store.




De va de hele...

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...