23 augusti 2016

Lila med Make Up For Ever

Totade ihop lite lila smink i morse. Fick till det rätt skapligt med tanke på hur trött jag var. Uppe vid 05, lagt mig för sent... Man får skylla sig själv. Vill hur som helst testa min nya skugga från Make Up For Ever. Tja, ny och ny, har haft den ett tag nu men inte testat den mer än en gång innan tror jag. Det är den ljusare lila mitt på locket. Gillar den skarpt, bra kvalté på skuggan nästan fet i konsistensen. 




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Jumbo Eye Pencil Milk från NYX.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Rörliga delen av locket: Singel Eyeshadow nr 920 från Make Up For Ever.
Yttre vrån: Singel Eyeshadow 848 från Make Up For Ever samt en dutt Time Travel från Make Up Geek.
Dutt i inre vrån: Pearl från Taylor Made Minerals.
Eyeliner: Fluidline Dark Envy från MAC.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: They´re Real från Benefit.
Bryn: Aqua Brow 30 från Make Up For Ever.




Primer: Mineral Infused Face Primer från E.l.f Cosmetics.
Bas: 10HR Wear  perfection foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzing Powder 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Vivid Baked Highlighter Pink Lights från Make Up Revolution.
Blush: Perfect Powder Blusher 06 Pink Blossom.




Lippgloss: Cremesheen Glass Petite Indulgence från MAC.




Annars så har jag slutat lite tidigare idag, blev kvar på lite övertid igår så jag fick ta ut det idag istället. Det var skönt, hann sticka ut och springa en runda när jag kom hem. Det var skönt!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...