24 augusti 2016

Blommigt

Som sagt, jag är ingen mästare på nail art.. men jag tycker att det är roligt att sitta och pilla lite. Så jag satt häromkvällen och försökte åstadkomma nåt sorts blommigt på naglarna. Ett försök att göra en sista sommarlook kanske, eller nån till kanske man hinner. Hösten kryper inpå, men jag känner inte för att ha riktigt höstiga färger ännu. Lite kvar av augusti och jag tänker att man kan "mjölka ur" det sista av sommaren.



Lack från H&M:

Bubblegum
Peony Pop
Oriole
Mimosa Blossom
Make A Mint
Tranquil Tarn




Blommorna har jag duttat dit med en sån där "dotting"-pinne. De gröna små prickarna har jag prickat dit med en liten tunn borste.




Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...