21 juni 2016

Meet Me At Midnight

Mitt smink igår... måndag. Jag hade inte sovit mer än fyra timmar och låg kvar i sängen så länge det gick, sminket fick gå fort... orkade inte hålla på. Sotning med skugga från Sephora.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Highlight: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Meet Me At Midnight från Sephora.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Wonder Perfect Mascara från Clarins.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: Infallible 24H Matte Foundation 10 Porcelain från Loreal.
Bronser: Sol De Rio Bronzing Powder.
Highlight: Warm natural glow Arctic Sun från Lumene.
Rouge: Perfect Powder Rouge 28 Purple Dream från IsaDora.




Läppstift: Tea Rose från E.l.f Cosmetics.





Idag har jag varit ledig, har fixat och donat lite här hemma. Såå skönt att bara skrota omkring och göra det man känner för. Två arbetsdagar kvar nu, sen är det SEMESTER!

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...