19 juni 2016

Glitterflamenco

Det har varit helg, jobbarhelg. Jag har kört glitter fredag, lördag och söndag. Jobbar i morgon med, men då blir det inget glitter... Vi får se vad det blir. Har varit runt lite överallt i centrumet där jag jobbar och kollat in rean. Kicks, Åhléns osv. Utbudet i mitt centrum är inte det bästa, hittar inget särskilt som jag blir sugen på. Köpte en mascara från Maybelline, bra att ha på lager. Deras mascaror brukar vara helt okej. Annars så är det lite torftigt tycker jag.

Hur som helst, så blev det, förutom glittret lite mörkare lila idag. 




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Jumbo Eye Pencil Black Bean från NYX.
Highlight: Vanilla från MAC.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Copperplate från MAC.
Över rörliga delen av locket: m/s Flamenco från Make Up Store.
Glitter på rörliga delen av locket:  Glittering Eye Duo 03 Lavender från Sephora.
Dutt i inre vrån: c/s Frosted Shine från Make Up Store.
Under ögat: grön skugga från Coastal Scents 88 Ultra Shimmer Eye Shadow Palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Wonder Perfect Mascara från Clarins.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Base lissante Smooting primer från Sephora.
Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Radiant Lights Glow från Make Up Revolution.
Highlight: Mega Glo Illuminating Powder Catwalk Pink från Wet n Wild.
Rouge: Mineralize Blush Gentle från MAC.



Läppenna: Firebird från Urban Decays Gwen Stefani kollektion.
Läppstift: Firebird från samma som ovan.




Annars så sitter vi här och myser, jag och två av döttrarna... inte den vanliga kombon, som brukar vara jag, den äldsta och den yngsta. Ikväll är det jag, den äldsta och mellantjejen... den yngsta befinner sig hos mormor. Härligt att ha mellantjejen här några extra dagar, hon bor ju normalt hos pappan. 

Nu så, blir det kudden... har öppning i morgon = klockan ringer 05.00.... 

Natti!

Inga kommentarer:

Smoke & Mirrors Palette - GlossGods

Dagens palett fick bli från ett svenskt märke. Smoke & Mirrors från GlossGods. Sov superdåligt i natt så jag var så jäkla trött i morse,...