01 februari 2016

Winterberry palette

Lite nytt smink har jag i gömmorna. Bla har jag beställt två paletter från BH Cosmetics. Den ena är Winterberry palette. Så jag var så klart tvungen att börja testa den i morse. Den går i mycket lila toner, vilket passar mig perfekt. 




Bas för skuggorna: NYX Jumbo Eye pencil 604 Milk.
Highlight: Grädde från Färg.
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre vrån: Light Plum från BH Cosmetics Winterberry Palette.
Mitt på locket: Amethyst från samma palett.
Yttre vrån: Regalia Purple från samma palett.
Dutt i inre vrån: rosa skugga från microshadow trio flash sparkling från Make Up Store.
Eyeliner: E.l.f Cream Eyeliner Punk Purple.
Mascara: The Rocket från Maybelline.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Sheer Glow Foundation Mont Blanc från Nars,
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Too Faced Milk Chocolate Soleil Light/Medium matte bronzer.
Highlight: Vivid Baked Highlighter Golden Lights från Make Up Revolution.
Rouge: från 10 Color Palette Glamorous Blush från BH Cosmetics.




Läppenna: Brazen från BH Cosmetics.
Läppstift: Color Lock Passionate från BH Cosmetics.



Ledig dag i morgon. Jag lite ärenden jag ska fixa, men annars så ska jag slappa... Blir tyvärr inte så mycket sovmorgon eftersom jag måste iväg och kolla blodtrycket på morgonen. Tja, tanten börjar bli gammal... 

Natti. natti!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...