24 februari 2016

Winter Berry & Think Pink

Lite vinröd/lila idag. Har ju två nya paletter från Coastal Scents som jag inte använt så mycket. Har haft dem ett tag, men det har blivit ståendes. Det verkar ju dumt eftersom de har mycket lila färger i sig, som jag ju älskar. Superfina paletter.




Primer: NYX Jumbo Eye Pencil Milk.
Highlight: Fine China från H&M.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre vrån: Pink Frost från Coastal Scents Thin Pink Palett.
Mitt på locket: Raisin Berry från Coastal Scnets Winter Berry Palett.
Yttre vrån: Regalia Purple från Winter Berrypaletten.
Dutt i inre vrån: Light Pink från Winter Berrypaletten.
Kajal: Kohl Pencil Infinite Beige från Sephora.
Mascara: The Rocket från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.



Bas: Mont Blanc Sheer Glow Foundation från Nars.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Couleurs Nature Duo Poudre Soleil 01 Hâle Léger från Yves Rocher.
Highligh och rouge: från Make Up Revolutions Ultra Blush Palette All About Pink.



Läppglans: Glam Shine 201 Loyal Wild Rose från Loreal.




Sminka lugnt!

2 kommentarer:

Emma P sa...

Superfin kombination! Jag har också Winterberry Palette och den innehåller några riktiga fullpoängare...

marinamake sa...

Emma P! Visst är är den fin, båda två paletterna faktiskt. Kul att se dig här igen, det är tomt som ett eko på min blogg nu för tiden.. ;-)

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...